narmafzarA

علم و فناوری

narmafzarA

علم و فناوری

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

1- وب سایت Ludwig

سایت جمله سازی با کلمات انگلیسی

این تقریبا بهترین وب سایت موجود در زمینه جمله سازی با کلمات انگلیسی است که کارهای متنوع دیگری هم انجام می دهد. به گفته خود وب سایت، لودویگ وب سایتی است که به شما در نوشتن بهتر به زبان انگلیسی کمک می کند. با تایپ کلمه یا عبارت مدنظرتان به سرعت معادل های روزمره بومی های انگلیسی، اسم، مترادف و ده ها جمله که در آن از کلمه مدنظر شما استفاده شده است پدیدار می شوند. همچنین اگر جمله ای را تایپ کنید، معادل صحیح آن جمله و پیشنهادهای دیگر نوشتن آن نمایان خواهد شد.

2- وب سایت Sentence yourdictionary

وب سایت دومی که پیشنهاد می کنیم دست کمی از وب سایت اول ندارد. با تایپ هر کلمه تعاریف و مترادف های آن نمایش داده شده و جملات نمونه را خواهید دید. در کنار آن لینک هایی که در آن واژه شما استفاده شده است مشخص خواهد شد. جالب اینجاست که از بخش Quotes می توانید گفته های معروف بزرگان که در آن از کلمه مدنظر شما استفاده شده است را ببینید.

3- اپلیکیشن موبایل Sentence Master

این اپلیکیشن جالب که در میان سایر اپلیکیشن های مشابه در گوگل پلی، امتیاز بالایی کسب کرده (با اختلاف) برای همین منظور است. در واقع این اپ مثل یک بازی ست که شما از میان واژه هایی که مقابل تان است چند تا را به ترتیب انتخاب می کنید تا یک جمله صحیح بسازید. اگر هم اشتباه کنید، صحیح آن نمایش داده می شود که برای یادگیری جمله سازی فوق العاده است.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۲۹
  • رها کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی