narmafzarA

علم و فناوری

narmafzarA

علم و فناوری

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

GRE برگرفته از عبارت Graduate Record Examination می باشد و هدف از برگزاری این آزمون، ارزیابی مهارت های تحصیلی فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و بمنظور ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی مورد نیاز می باشد. این آزمون، ۳ موضوع مهارت محاسبات ریاضی، درک مطلب و هم چنین مقاله نویسی را می سنجد که در ادامه توضیح مختصری در مورد این سه مهارت داریم.

Verbal Reasoning (استدلال کلامی): این بخش شامل پرسش‌های مرتبط با واژگان و درک مطلب است. در واقع در این بخش توانایی شما در تجزیه و تحلیل مطالب نوشتاری و ترکیب حاصل از آن و همچنین روابط بین اجزای جمله و تشخیص روابط میان کلمات در یک متن تخصصی ارزیابی می‌گردد. تعداد ۲۰ سوال در این بخش وجود دارد و مدت زمان پاسخگویی به آن ۳۰ دقیقه می‌باشد. از ۱۳۰ تا ۱۷۰ نمره نیز می‌توان در این بخش به دست آورد. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه مربوطه در سایت ETS مراجعه کنید.
Quantitative Reasoning (استدلال کمی): این بخش شامل پرسش‌های ریاضی و مهارت‌های محاسباتی اولیه در سطحی مانند دوره دبیرستان است. تعداد ۲۰ سوال در این بخش وجود دارد و مدت زمان پاسخگویی به آن ۳۵ دقیقه می‌باشد. از ۱۳۰ تا ۱۷۰ نمره نیز می‌توان در این بخش به دست آورد. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه مربوطه در سایت ETS مراجعه کنید.
Analytical Writing (نوشتار تحلیلی): این بخش شامل دو بخش با عناوین Issue Task (نوشتن یک انشا درباره موضوعی که به داوطلب داده می‌‌شود) و Argument Task (نوشتن یک تحلیل به روش استنتاجی از متنی که به داوطلب داده می‌شود) می‌باشد. نمرات این بخش ما بین ۰ تا ۶ می‌باشد. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه مربوطه در سایت ETS مراجعه کنید.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۱/۲۵
  • رها کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی