narmafzarA

علم و فناوری

narmafzarA

علم و فناوری

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

تا می توانید متن های موضوعات 7 گانه زبان انگلیسی که در همه آزمون ها وجود دارند را با صدای بلند برای خود بخوانید. (ترجیحا با زیرنویس یا با داشتن متن اصلی). خیلی راحت این سایت را در مرورگر خود ذخیره کنید. روزانه 1-3 متن از آن را با صدای بلند برای خود بخوانید. ماه اول به صورت کاملا شمرده و از ماه دوم به بعد سرعت خواندن را افزایش دهید. این متون در همه آزمون های زبان مطرح می شوند و وقتی آنها را با صدای بلند خوانده باشید به راحتی هم متوجه می شوید! اگرتلفظ کلمه ای را بلد نیستید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید.
منابعی که در ادامه همین مطلب آمده اند را دانلود کنید (اگر قصد کار در آمریکا یا شرکت در آزمون تافل را دارید از منابع با لهجه آمریکایی استفاده کنید در غیر این صورت لهجه بریتیش یا همان بریتانیایی)، روی گوشی/سیستم خود نصب کنید. در هر موقعیتی به آنها گوش دهید. سعی کنید در ابتدا همزمان با گوش دادن به متون هم نگاه کنید و بار دوم به بعد چیزهایی که می شنوید را حدس بزنید.
حتما حتما هر متن را دو بار بخوانید/گوش دهید. یک بار امروز و یک بار هم دقیقا 7 روز بعد. این روش نتیجه تحقیقات گسترده دانشگاه آکسفورد است و به راحتی در عرض 2 ماه مهارت شنیداری شما را مانند یک بومی زبان تقویت می کند. از این بابت مطمئن باشید!
اگر واقعا مبتدی و تقریبا صفر هستید ابتدا از این متون/فایل ها شروع کنید. آنها را دانلود نمایید و روزانه از 1 تا 5 مکالمه آن را گوش کنید. سپس به روش گفته شده در بالا ادامه دهید.
اگر شنیداری زبان انگلیسی را برای آزمون نمی خواهید و فقط می خواهید جملات فیلم ها و … را متوجه شوید، این فیلم ها و این کارتون ها را دانلود کنید و به روش گفته شده در بالا (همراه با زیرنویس انگلیسی و بار دوم بدون زیرنویس) تماشا کنید. بعد از یک ماه زیر و رو می شوید!

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۲/۱۶
  • رها کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی